PositiveSEO

Pozycjonowanie

Jest to proces mający na celu zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce - przykładowo prowadzimy zakład stolarski i posiadamy stronę internetową - to właśnie dzięki pozycjonowaniu nasza strona może pokazywać się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania.

Wpisując w Google dowolne hasło otrzymujemy wykaz stron, które algorytm uznał za najbardziej odpowiednie dla danej frazy. Osobie nieznającej tematu mogłoby się wydawać, że strony są posortowane od najlepszych do najgorszych - nic bardziej mylnego. To właśnie pozycjonowanie i optymalizacja strony wpływa na ich miejsce na liście!

Dobór słów kluczowych

Jest to niezwykle istotny temat, który ma kluczowe znaczenie dla dalszej skutecznej kampanii SEO. Stronę należy poddać dokładnej analizie i wybrać frazy, które nie tylko zwiększą ruch na stronie ale i konwersję. Niewłaściwie dobrane słowa kluczowe to strata czasu klienta, pozycjonera i użytkownika!

A co niestety jest często pomijanym krokiem podczas tworzenia kampanii. Warto też zastanowić się dokładniej jak zakres słów kluczowych ma wpływać na widoczność dla potencjalnych klientów. Bo często nieświadomie źle dobierając słowa kluczowe możemy sobie zmniejszyć już na samym początku liczbę potencjalnych nowych klientów.

Audyt i optymalizacja strony

Zdecydowaliśmy się już na pozycjonowanie, mamy wybrane słowa kluczowe - co dalej? Następnym logicznym krokiem jest przeprowadzenie dokładnej analizy strony - audytu - pod kątem ogólnej sprawności witryny, meta tagów i jakości treści pod kątem wybranych słów kluczowych.

Odpowiednia optymalizacja strony jest jednym z głównych czynników rankingowych Google. Prawidłowo działająca strona, intuicyjna i szybko wczytująca się zarówno na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych, posiadająca dobrze zoptymalizowaną treść i meta tagi ma dużo większą szansę na osiągnięcie wysokich pozycji.

Link building

Jeszcze kilka lat temu, aby osiągnąć wysokie pozycje, wystarczyło tworzyć jak największą ilość odnośników dla naszej strony (tzw. backlinków), ich jakość i źródło nie miało znaczenia. Dziś sytuacja zmieniła się diametralnie. Nie ilość, a jakość jest istotna!

Dlatego tak ważna jest odpowiednio przygotowana kampania linkowania. W dobie częstych zmian algorytmu Google należy ciągle monitorować i dostosowywać strategię do aktualnych standardów, co wymaga sporo pracy i doświadczenia.

Niewłaściwie prowadzona kampania link buildingu w najlepszym wypadku nie przyniesie żadnych efektów, ale w najgorszym może doprowadzić do nałożenia filtrów lub nawet bana na naszą stronę - spadniemy lub całkiem znikniemy z wyników wyszukiwania!

Reklamuj się z nami w AdWords

To zaawnsowany system reklamy prosto od Google, w rozliczeniu PPC (Pay Per Click) - płacisz tylko za kliknięcia! Dobrze skonstruowana i dopasowana do profilu działalności kampania to reklama docierająca do klienta dokładnie wtedy, gdy czegoś szuka.

Przy pomocy dobrze wyselekcjonowanych słów kluczowych i odpowiedniej treści jesteśmy w stanie dotrzeć do właściwej (dla nas) grupy odbiorców i to do tego we właściwym miejscu i czasie. A to przekłada się na większy ruch na stronie i oczywiście docelowo wzrost sprzedaży.

Prowadzenie kampanii społecznościowych

W dzisiejszym świecie, gdzie media społecznościowe są widoczne na każdym kroku, nie możemy pomijać takiego dobrego źródła dotarcia do potencjalnego klienta. Patrząc na statystki ilości posiadanych kont społecznościowych, średnio co 3 osoba ma konto społecznościowe. Dobrze dopasowana kampania do odpowiedniej grupy odbiorców może okazać się sprawdzonym i skutecznym sposobem na zwiększenie potencjalnej liczby naszych klientów.

Kampanie społecznościowe tworzone są indywidualnie dla poszczególnych klientów z racji różnej specyfiki świadczonych usług. Do wyboru mamy kilka portali społecznościowych z których każdy ma trochę inną specyfikę tworzenia i prowadzenia dla nich strategii.

Formy rozliczeń

Aktualnie do najpopularniejszych form rozliczeń należą abonament i jego wersja hybrydowa - mniejsza miesięczna opłata połączona z dodatkowymi płatnościami za efekt działań.

Abonament to oferta skierowana dla klientów, którzy preferują miesięczne stałe zobowiązanie - mimo nawet największych wzrostów zawsze płacisz tyle samo. Dodatkowym atutem jest fakt, że w każdej chwili można zmienić i dopasować słowa kluczowe zależnie od potrzeb.

Oferta hybrydowa natomiast to połączenie najlepszych cech oferty od efektu i abonamentowej. Stała niska opłata daje zabezpieczenie agencji a dodatkowe opłaty zależne od pozycji pozwalają klientowi płacić w dużej części za rzeczywisty efekt wykonanych prac. Dodatkowe opłaty za efekt naliczane są od osiągniętej pozycji dla danej frazy (dziennie) - ale tylko wyników Google z przedziału 1-10.

 AbonamentAbonament PlusHybryda
Audyt✔️✔️✔️
Optymalizacja✔️✔️✔️
Dedykowany Blog✖️2 wpisy/miesiąc✖️
Artykuły Sponsorowane✖️1 artykuł/miesiąc✖️
Konfiguracja Google Moja Firma✔️✔️✖️
Profile Społecznościowe✖️2 wpisy/miesiąc✖️
Monitoring GSC i Analytics✔️✔️✔️
Miesięczne Raporty✔️✔️✔️

* Każda kampania jest ustalana indywidualnie w zależności od potrzeb i wymagań klienta.